ARMA III
Studio Bohemia Interactive wyspecjalizowa³o siê w produkcji taktycznych FPS-ów, odznaczaj±cych siê du¿ym realizmem w przedstawieniu wspó³czesnego pola walki. ArmA III to kolejna ods³ona cyklu zapocz±tkowanego w 2006 roku. Twórcy gry pozostali wierni platformie PC, jednocze¶nie wprowadzaj±c szereg innowacji technologicznych, w tym nastêpn± generacjê silnika graficznego Real Virtuality. Akcja ArmA III osadzona zosta³a w niedalekiej przysz³o¶ci. Po latach intensywnych dzia³añ wojennych na Bliskim Wschodzie, Europa staje siê ostatnim bastionem dla os³abionych si³ wojskowych NATO. Dowództwo Paktu upatruje szansy na zmianê sytuacji w desperackiej misji daleko na ty³ach wroga. Niewielka wyspa na Morzu ¦ródziemnym skrywa militarny sekret, który mo¿e mieæ kluczowe znaczenie dla losów tocz±cego siê konfliktu. Na miejsce wys³ani zostaj± ¿o³nierze jednostki specjalnej oraz badacze. Rozpoczyna siê operacja o kryptonimie „Magnitude”. Czescy deweloperzy nie zapomnieli te¿ o mi³o¶nikach staræ multiplayer. Dedykowane serwery (odrêbnie dla systemów Windows i Linux) umo¿liwiaj± zabawê zarówno w trybie rywalizacji jak i kooperacji. Twórcy gry postawili sobie zadanie, by daæ graczom mo¿liwie du¿± swobodê dzia³ania. Ma to swoje odzwierciedlenie chocia¿by w bogatych opcjach indywidualizacji umundurowania czy uzbrojenia. W porównaniu z poprzednimi ods³onami serii ArmA III oferuje tak¿e wiêkszy wachlarz dostêpnych broni i pojazdów. Gracze mog± kierowaæ ró¿nego rodzaju samolotami, helikopterami, pojazdami ko³owymi a nawet statkami. Twórcy poprawili interfejs u¿ytkownika, dziêki czemu jest on znacznie ³atwiejszy w obs³udze. Jednocze¶nie nie zosta³o to osi±gniête przez uproszczenie mechanizmów rozgrywki. Wszystkie opcje i funkcje wci±¿ s± dostêpne. Teraz po prostu korzystanie z nich jest prostsze. Po raz pierwszy w historii serii pojawiaj± siê równie¿ misje podwodne. Za stronê wizualn± ArmA III odpowiada czwarta generacja silnika graficznego studia Bohemia, korzystaj±ca m.in. z technologii PhysX. Pozwoli³o to znacz±co podnie¶æ symulacyjny charakter rozgrywki, jednocze¶nie zapewniaj±c lepszej jako¶ci animacje. Ponadto nowa technologia umo¿liwi³a wprowadzenie olbrzymiej skali map. Udostêpnione graczom tereny przekraczaj± 320 kilometrów kwadratowych. Otoczenie w grze odwzorowane zosta³o na podstawie autentycznego wygl±du jednej z wysp na Morzu ¦ródziemnym z du¿± dba³o¶ci± o detale geograficzne. Twórcy zadbali tak¿e o narzêdzia dla moderów. W oparciu o intuicyjnie prosty w obs³udze edytor gracze mog± tworzyæ w³asne misje i scenariusze.
wymagania sprzêtowe Rekomendowane: Intel Core i5 2.8 GHz, 2 GB RAM (4 GB RAM - Vista/7), karta grafiki 1 GB (GeForce GTX 560 lub lepsza), 25 GB HDD, Windows Vista(SP2)/7(SP1)
Cena gry w dniu premiery: 139,99 PLN
¬ród³o: http://www.gry-online.pl
Offline